loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 189 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)

 

 

متن آهنگ ” هوای تو ” از مهدی یراحی

 

 

 

 

 

 

متن آهنگ ” هوای تو ” از مهدی یراحی

 

 

 

متن آهنگ ” هوای تو ” از مهدی یراحی

 

 

بیا ، بیا تا پیدا شم ، تو باش تا من باشم
هنوز ، میشینم به هوای دیدن تو
تو با ، این دل کندن کجا ؟ ، رفتی بی من بگو
نزدیکم به شبِ رسیدن تو

بیا!  که رها شم از این همه درد ، که صدا شم از این شب سرد
که تموم بشه فاصله ها
بیا که من از تو خسته ترم ، که من از من بی خبرم
به هوای خونه بیا
تا پیدا شم ! توباش تا من باشم
هنوز میشینم به هوای دیدن تو
تو با این دل کندن کجا ؟ ، رفتی بی من بگو
نزدیکم به شبِ رسیدن تو

بیا!  که رها شم از این همه درد ، که صدا شم از این شب سرد
که تموم بشه فاصله ها
بیا که من از تو خسته ترم ، که من از من بی خبرم
به هوای خونه بیا
تا پیداشم ، تو باش تا من باشم
هنوز میشینم به هوای دیدن تو
تو با این دل کندن کجا ؟ ، رفتی بی من بگو
نزدیکم به شبِ رسیدن تو

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MANI 1996 در تاریخ 1392/04/30 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش سالار دمت خیلی خیلی گرم.

ممنونم قربونت شکلک

وبتم حرف ندارهشکلک
پاسخ : نظر لطفته


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 872
  • بازدید ماه : 872
  • بازدید سال : 28,491
  • بازدید کلی : 368,680