loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 256 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ من و تو از حسین پژواک

موزیک و تنظیم : هپعماد لاریجانی - میکس ومستر : گرشا رضایی
ترانه ســُرا : هادی زینتی

 

متن آهنگ من و تو از حسین پژواک | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ من و تو

 

پر از خوابای ی بی تعبیر پر از احساس ِ دلشوره
چرا پنهون کنیم از هم
اجاق ِ عشق ِ مون کوره
چرا پنهون کنیم از هم؟! که چشمامون بهم میگه
من و تو هردومون مُردیم
تو دنیای ِ هم دیگه

 

 

متن آهنگ من و تو از حسین پژواک

موزیک و تنظیم : هپعماد لاریجانی - میکس ومستر : گرشا رضایی
ترانه ســُرا : هادی زینتی

 

متن آهنگ من و تو از حسین پژواک | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ من و تو

 

پر از خوابای ی بی تعبیر پر از احساس ِ دلشوره
چرا پنهون کنیم از هم
اجاق ِ عشق ِ مون کوره
چرا پنهون کنیم از هم؟! که چشمامون بهم میگه
من و تو هردومون مُردیم
تو دنیای ِ هم دیگه
.
نه راهی واسه برگشتن نه راهی پیش ِ رومونه
نگاه کن مرز ِ خوشبختی
چقدر دوره از این خونه
من و تو تا همینجاشم از این احساس پشیمونیم
برای ِ هردومون سخته
از اینجاشو نمی تونیم
.
.
.
من و تو هردو درگیر ِ همون رویای ِ دیروزم
چه بیرحمانه میمیرم
چه بیرحمانه می سوزیم
یه عمر ِ باهمیم از.هم ولی چیزی نفهمیدیم
داریم تاوان ِ این عشق و
فقط با گریه پس میدیم
.
نه راهی واسه برگشتن نه راهی پیش ِ رومونه
نگاه کن مرز ِ خوشبختی
چقدر دوره از این خونه
من و تو تا همینجاشم از این احساس پشیمونیم
برای ِ هردومون سخته
از اینجاشو نمی تونیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 357
  • بازدید سال : 27,976
  • بازدید کلی : 368,165