loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 215 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ یلدات مبارک عشقم از احسان تهرانچی + دانلود آهنگ

آهنگ و تنظیم : احسان تهرانچی
ترانه ســُرا : پویا مجتهدی

* امشب تویه آغوش ِ کی طولانی ِ خنده هات؟!
کی میتونه نگاه کنه
خودش و تویه چشمات؟!
من که یه عمر ِ بعد ِ تو یلدا شده شبام و
عکسات تو آغوش ِ منو
اشک ِ تویه چشام و

 

متن آهنگ یلدات مبارک عشقم از احسان تهرانچی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ یلدات مبارک عشقم

 

بیدارم و هرشب برات ترانه میشه قصه ــَم
پائیزم از اینجا بره
تموم نمیشه قصه ــَم
من عاشقت موندم اگه یادت نمونده اسمم
عیبی نداره خوب ِ من
یلدات مبارک عشقم
 

 

متن آهنگ یلدات مبارک عشقم از احسان تهرانچی + دانلود آهنگ

آهنگ و تنظیم : احسان تهرانچی
ترانه ســُرا : پویا مجتهدی

* امشب تویه آغوش ِ کی طولانی ِ خنده هات؟!
کی میتونه نگاه کنه
خودش و تویه چشمات؟!
من که یه عمر ِ بعد ِ تو یلدا شده شبام و
عکسات تو آغوش ِ منو
اشک ِ تویه چشام و

 

متن آهنگ یلدات مبارک عشقم از احسان تهرانچی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ یلدات مبارک عشقم

 

بیدارم و هرشب برات ترانه میشه قصه ــَم
پائیزم از اینجا بره
تموم نمیشه قصه ــَم
من عاشقت موندم اگه یادت نمونده اسمم
عیبی نداره خوب ِ من
یلدات مبارک عشقم
.
امشب تویه آغوش ِ کی طولانی ِ خنده هات؟!
کی میتونه نگاه کنه
خودش و تویه چشمات؟!
من که یه عمر ِ بعد ِ تو یلدا شده شبام و
عکسات تو آغوش ِ منو
اشک ِ تویه چشام و
امشب تویه آغوش ِ کی طولانی ِ خنده هات؟!
کی میتونه نگاه کنه
خودش و تویه چشمات؟!
من که یه عمر ِ بعد ِ تو یلدا شده شبام و
عکسات تو آغوش ِ منو
اشک ِ تویه چشام و
.
.
.
ای کاش که یلدا با خودش تورو برام بیاره
بیشتر از هرشب
دل ِ.من غمگین و بیقراره
حافظ نمیخونه برام فالی بجز جدایی
یلدات مبارک عشق ِ من
امشب کجایی؟!
.
امشب تویه آغوش ِ کی طولانی ِ خنده هات؟!
کی میتونه نگاه کنه
خودش و تویه چشمات؟!
من که یه عمر ِ بعد ِ تو یلدا شده شبام و
عکسات تو آغوش ِ منو
اشک ِ تویه چشام و
امشب تویه آغوش ِ کی طولانی ِ خنده هات؟!
کی میتونه نگاه کنه
خودش و تویه چشمات؟!
من که یه عمر ِ بعد ِ تو یلدا شده شبام و
عکسات تو آغوش ِ منو
اشک ِ تویه چشام و
 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 336
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 27,955
  • بازدید کلی : 368,144