loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 3190 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

متن اهنگ تصور نبودنت از احسان خواجه اميري

ترانه سرا : روزبه بمانی ، آهنگساز : علیرضا افکاری

تنظیم : علی بیرنگ و هومن نامداری

 

 

 

 

 


منو به حال من رها نکن تو هم به مرز این جنون برس

اگه هنوزم عاشق منی خودت به داد هر دومون برس

من از تصور نبودنت رو شونه ی تو گریه می کنم

منی که دل بریدم از همه ببین برای تو چه می کنم

تمام عمر رد شدم ازت ببین کجا شدم اسیر تو

به پشت سر نگاه نمی کنم که برنگردم از مسیر تو

به حد مرگ می پرستمت ولی برای عشق تو کمه

خودت به من بگو بهشت تو کجای این همه جهنمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 27,949
  • بازدید کلی : 368,138