loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 207 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ شطرنج از علیرضا روزگار

آهنگ و تنظیم : مصطفی روزگار
ترانه ســُرا : علی ضیاء

 

متن آهنگ شطرنج از علیرضا روزگار | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ شطرنج

 

تو انقدر با خودت خوبی من انقدر با تو درگیرم
که حتی لحظه ی ِ رفتن
نفهمیدی دارم میثرم
چرا اینجوری ِ دنیا میون ِ گریه میخندی؟!
چرا این ساعتا کوک اند؟!
چزا چشماتو میبندی؟!

 

متن آهنگ شطرنج از علیرضا روزگار

آهنگ و تنظیم : مصطفی روزگار
ترانه ســُرا : علی ضیاء

 

متن آهنگ شطرنج از علیرضا روزگار | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ شطرنج

 

تو انقدر با خودت خوبی من انقدر با تو درگیرم
که حتی لحظه ی ِ رفتن
نفهمیدی دارم میثرم
چرا اینجوری ِ دنیا میون ِ گریه میخندی؟!
چرا این ساعتا کوک اند؟!
چزا چشماتو میبندی؟!
.
.
.
چه شطرنجی زدم با تو حالا هرجا برم کیش ِ
چشام سیر داره اون شاهی
که چشماش مات ِ تو میشه
همین قدر باورت اینه به فکر ِ روز ِ آیندم
اگه ابری شده دنیا
من از ماه ِ.تو شرمندم
.
.
.
برای ِ آخر ِ قصه ات نه دیوَم کن نه غولم کن
جوونی شاه ِ بیدار ِ
همینجوری قبولم کن
جوونی شاه ِ بیدار ِ
همینجوری قبولم کن
.
.
.
 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 366
  • بازدید ماه : 366
  • بازدید سال : 27,985
  • بازدید کلی : 368,174