loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 279 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ خونه ی تاریک از علیرضا روزگار

موزیک : علیرضا روزگار - تنظیم : حمید احدی
ترانه ســـُرا : علیرضا روزگار

 

 

 

 

 

متن آهنگ خونه ی تاریک از علیرضا روزگار

موزیک : علیرضا روزگار - تنظیم : حمید احدی
ترانه ســـُرا : علیرضا روزگار

 

 

متن آهنگ خونه ی تاریک

 

یه خونه ی ِ تاریک با یه دلی که شکسته
یه مرد ِ تنها
که دل به غصه بسته
تنها و غمگین دیگه همدم نداره
واسه غم غصه ــَش
دیگه مرهم نداره
خونه صوت و کورو اونم از دنیا خسته
تموم ِ غم ها به دورش
ییله بسته
نمیدونه از کی سراغ ِ دل و بگیره
به هرکی رو زد
بهش گفتن میمیره
بهش گفتن میمیره
.
عشق ِ من ...
الهی من بمیرم تورو با غم نبینم
تورو یه گوشه من
اینجوری بی همدم
نبینم
عمر ِ من ...
الهی زنده باشی یه روز از غم جداشی
بدون ِ تو میمیرم
من
اگه یه روز نباشی
 یه روز نباشی
.
.
.
شبایی که بی تو یه گوشه می خوابیدم
تموم ِ.عکساتو کنارم
میکشیدم
تموم ِ ذهنم با حرفات یکی میشد
عکسی ِ چشامم با بغضم
جاری میشد
حالا دیگه خونه ــَم شده خونه ی ِ تاریک
چراغا خاموش
به قلبم شده نزدیک
نزدیکتر از اونی که تنهایی کنارم می مونه
تا باز بیاد
لحظه ی ِ مرگم
.
عشــــــق ِ مــن ...
عشق ِ من ...
الهی من بمیرم تورو با غم نبینم
تورو یه گوشه من
اینجوری بی همدم
نبینم
عمر ِ من ...
الهی زنده باشی یه روز از غم جداشی
بدون ِ تو میمیرم
من
اگه یه روز نباشی
 یه روز نباشی
 

 

 

 

 

دانلود آهنگ خونه ی تاریک علیرضا روزگار

Mp3 320

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 823
  • بازدید ماه : 823
  • بازدید سال : 28,442
  • بازدید کلی : 368,631