loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 2844 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ هماهنگه از سامی بیگی

موزیک : سامی بیگی - تنظیم : Andy G
ترانه ســُرا : سامی بیگی

 

 

 

 

 

 

متن آهنگ هماهنگه از سامی بیگی

 

موزیک : سامی بیگی - تنظیم : Andy G
ترانه ســُرا : سامی بیگی

 

 

 

 

متن آهنگ هماهنگه

 

دلت با من هماهنگه نگاه ِ تو تو چشمام ِ
تنت با من میرقصه
همونی حسی که می خوامه
تو این دنیا واسه شبهام جز آغوشت پناهی نیست
با این حالی که من دارم
جز اینجا دیگه جایی نیست
همینجا باتو می مونم همینجا که هوا خوبه
نفس تو سینه میگیره
دلم واسه تو میکوبه
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ.خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
فقط می خوام باشی.
.
.
.
دلت با من هماهنگه نگاه ِ تو تو چشمام ِ
تنت با من میرقصه
همونی حسی که می خوامه
تو این دنیا واسه شبهام جز آغوشت پناهی نیست
با این حالی که من دارم
جز اینجا دیگه جایی نیست
همینجا باتو می مونم همینجا که هوا خوبه
نفس تو سینه میگیره
دلم واسه تو میکوبه
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی
من یه دیوونه ــَم وقتشه عاقل شم
تو ته ِ خوبی
حق بده عاشق شم
عمرم و گشتم تا که تو پیدا شی
هیچی نمیفهمم
فقط می خوام باشی

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ هماهنگه سامی بیگی

 

Mp3 320

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 27,983
  • بازدید کلی : 368,172