loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 1251 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ ترکم نکن از معین + دانلود آهنگ

گیتار : استاد معین - تنظیم : بابک زرین
ترانه ســُرا : مریم دلشاد

 

متن آهنگ ترکم نکن از معین | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ ترکم نکن

 

آیندمون آینده ای روشن حرف ی جدایی رو نزن بامن
فردای ِ خوبی پیش ِ رومونه
دنیا به رفتار ِ تو مدیونه
حالا که خوبیت عاشقم کرده این عاشق ِ دوره تو میگرده
از هرکس و هرچیز بهتر باش
با من از این هم مهربون تر باش

 

متن آهنگ ترکم نکن از معین + دانلود آهنگ

گیتار : استاد معین - تنظیم : بابک زرین
ترانه ســُرا : مریم دلشاد

 

متن آهنگ ترکم نکن از معین | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ ترکم نکن

 

آیندمون آینده ای روشن حرف ی جدایی رو نزن بامن
فردای ِ خوبی پیش ِ رومونه
دنیا به رفتار ِ تو مدیونه
حالا که خوبیت عاشقم کرده این عاشق ِ دوره تو میگرده
از هرکس و هرچیز بهتر باش
با من از این هم مهربون تر باش
.
ترکم نکن....
من بی تو بیمارم
دیوونه وار دوست دارم
من پیشتم ...
تنهات نمیزارم
.
.
.
تا با منی هیشکی نمی تونه قلب ی تورو از غم بلرزونه
تا با منی پشت ِ سرت کوهه
روزای ی تو بی درد و اندوهه
هرچی که تو دستام ِ میبخشم دنیای ِ من شعرام ِ میبخشم
میبخشم از عمرم به تو حتی
وقتی نباشی میرم از دنیا
.
ترکم نکن ...
من بی تو بیمارم
دیوونه وار دوست دارم
من پیشتم ...
تنهات نمیزارم

 


 

دانلود آهنگ ترکم نکن معین :

Mp3 320.

Serv 1 :

Moein - Tarkam Nakon 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 136
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 359
  • بازدید سال : 27,978
  • بازدید کلی : 368,167