loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 235 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

  متن آهنگ حس آرامش از محمد علیزاده

ملودی : محمد علیزاده - تنظیم : شهاب اکبری
 ترانه ســُرا : سید محمد کاظمی

 

 

 

 

 

دانلود و متن آهنگ حس آرامش از محمد علیزاده

ملودی : محمد علیزاده - تنظیم : شهاب اکبری
 ترانه ســُرا : سید محمد کاظمی

 

 

 

 

متن آهنگ حس آرامش

 

تو دریایی و من همش فکر ِ آب همه چی بجز تو سراب ِ سراب
سر ِ راهه دریا نشونی بزار
واسه این دل ِ تنگ ِخونه خراب
پر از خواهشو التماس ِ چشام
می خوام هرچی می خوام و از تو بخوام دلم مثل ِ هرسال حاضر شده
می خوام با همین دل
سراغت بیام
صدای ِ تو از جنس ِ آرامش ِ نزار حس ِ آرامشم گم بشه
صدام کن تا قفل ِ دلم باز شه
صدام کن بزار عشق آغاز شه
.
.
.
بازم نقل ِ لیلی و مجنون شده تو این لحظه ها عشق آسون شده
قرار ِ یکم مهربونی کنی
همه جا پر از.عطر ِ بارون شده
نمیدونم این قصه اسمش چیه ولی عاشقی درد ِ شیرینی ِ
بجز تو دلم از همه دل برید
خدایا بجز تو امیدم به کیه؟!
.
صدای ِ تو از جنس ِ آرامش ِ نزار حس ِ آرامشم گم بشه
صدام کن تا قفل ِ دلم باز شه
صدام کن بزار عشق آغاز شه
صدای ِ تو از جنس ِ آرامش ِ نزار حس ِ آرامشم گم بشه
صدام کن تا قفل ِ دلم باز شه
صدام کن بزار عشق آغاز شه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,104
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 28,723
  • بازدید کلی : 368,912