loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 162 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

متن اهنگ مهدي احمدوند به نام بگو من كجام 

ترانه: محمد ساسانی - آهنگ و تنظیم: مهدی افشار - گیتار :فیروز ویسانلو 

این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران میباشد.

 

 

 

 

 

 

دارم راه برگشتو گم می کنم
به بن بست رسیدم بگو من کجام
میخوام حس کنم باز نزدیکمی
بگو از کدوم جاده سمتت بیام
من این روزا حال و روزم بده
به هرکی که شد غیر تو رو زدم
فقط از یه دنیا تو موندی برام
مبادا تو هم رو بگیری ازم

باید راهی سمت تو پیدا کنم
که این تنها راه نجات منه
میترسم یه روزی به سمتت بیام
که پل های پشت سرم بشکنه
میدونم که میتونم پیدات کنم
میدونم دل من به این دلخوشه
من هرجای دنیا برم باز هم
یه حسی منو سمت تو میکشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 702
  • بازدید ماه : 702
  • بازدید سال : 28,321
  • بازدید کلی : 368,510