loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 389 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ بسه دلم از ایمان غلامی

آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی -  میکس و مسترینگ : حمید نجفدری
ترانه ســُرا : ایمان غلامی

به مناسبت تولد ایمان غلامی [ 92/04/20 ]

 

 

 

 

 

فکرش نباش رفته دلم گریه نکن بسه دلم
تو که میدونی
تورو به بازی میگیره هنوزم که هنوز ِ
بسه دلم
دیگه هیشکی نموند به پای ِ تو بسوزه
تمومش کن دیگه بریدم از روزایی که به پاش نشستی و یه بارم به
چشاش نیومد
چقدر ساده زد و شکست و رفت همونی که میگفت عزیزمی
همه حرفاش دروغ از آب دراومد
.
.
.
جلوی ِ آینه هی نشین ضل نزن دیگه رفته
خودتو گل نزن
سخته میدونم ولی باورش کن دوست نداره
دل به حرفاش نبند
به یادش نباش آخه یاد ِ تو نیست یار ِ غریبه ست
دیگه مال ِ تو نیست
واسش مهم نیست هر کاریکه کرده نگیر بهونه
برنمیگرده
برنمیگرده
برنمی گرده
.
.
.
فکرش نباش رفته دلم گریه نکن بسه دلم
تو که میدونی
تورو به بازی میگیره هنوزم که هنوز ِ
بسه.دلم
دیگه هیشکی نموند به پای ِ تو بسوزه
تمومش کن دیگه بریدم از روزایی که به پاش نشستی و یه بارم به
چشاش نیومد
چقدر ساده زد و شکست و رفت همونی که میگفت عزیزمی
همه حرفاش دروغ از آب دراومد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 28,413
  • بازدید کلی : 368,602