loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 208 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ بمونه یادت از علی کاتبی + دانلود آهنگ

موزیک : امیرعلی زمانیان - تنظیم : مهران عباسی
ترانه ســُرا : فرهاد جهانی

 

متن آهنگ بمونه یادت از علی کاتبی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ بمونه یادت

 

خیلی خوبه تورو داشتن باتو بودن باتو موندن
روزای ِ خوبی رو داریم
کنار ِ هم بدون ِ غم
میدونی چقدر دوست دارم و تورو آسون از دست نمیدم و
تا ته ِ قصه کنار ِ منی
بدون ِ تو راحت میمیرم و
.
هیچکسی بجز من نمی تونه تورو انقدر عاشقونه بخوادت
دلم میخواد که این یه جمله
تا ابد تا همیشه بمونه یادت
 

 

متن آهنگ بمونه یادت از علی کاتبی + دانلود آهنگ

موزیک : امیرعلی زمانیان - تنظیم : مهران عباسی
ترانه ســُرا : فرهاد جهانی

 

متن آهنگ بمونه یادت از علی کاتبی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ بمونه یادت

 

خیلی خوبه تورو داشتن باتو بودن باتو موندن
روزای ِ خوبی رو داریم
کنار ِ هم بدون ِ غم
میدونی چقدر دوست دارم و تورو آسون از دست نمیدم و
تا ته ِ قصه کنار ِ منی
بدون ِ تو راحت میمیرم و
.
هیچکسی بجز من نمی تونه تورو انقدر عاشقونه بخوادت
دلم میخواد که این یه جمله
تا ابد تا همیشه بمونه یادت
هیچکسی بجز من نمی تونه تورو انقدر عاشقونه بخوادت
دلم میخواد که این یه جمله
تا ابد تا همیشه بمونه یادت
.
.
.
حرفای ِ دلم و میگم میدونی که حرف ِ راسته
این حسی که به تو دارم
یه احساس ِ.خیلی خاصه
باتو تا به آسمونا میرم و واسه تو حتی جونم میدم و
عاشقونه میخوامت دیوونه
بگو که حرفام یادت میمونه
.
هیچکسی بجز من نمی تونه تورو انقدر عاشقونه بخوادت
دلم میخواد که این یه جمله
تا ابد تا همیشه بمونه یادت
هیچکسی بجز من نمی تونه تورو انقدر عاشقونه بخوادت
دلم میخواد که این یه جمله
تا ابد تا همیشه بمونه یادت
 


 

دانلود آهنگ بمونه یادت علی کاتبی :

Mp3 320

Serv 1 :

Ali Katebi - Bemune Yadet 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 28,535
  • بازدید کلی : 368,724