loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 134 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

متن آهنگ تنهايي از عماد طالب زاده

ترانه و آهنگ : امیر علی بهادر 

تنظیم : میلاد هاشمی

 

 

 

 

متن آهنگ تنهايي از عماد طالب زاده

ترانه و آهنگ : امیر علی بهادر 

تنظیم : میلاد هاشمی

 

متن آهنگ تنهايي

 

از اون روزی که این قصه تموم شد

چقدر تنهایی و سختی کشیدم

به جرم اینکه عاشق تو بودم

نمیدونی چه حرفایی شنیدم

♫♫♫

نمیدونی چه جوری صبح کردم

بدون تو شبای بی ستاره

دلم میخواست فراموشی بگیرم

شاید یادم بره این اتفاق و

هر راهی نمیشد امتحان کردم

دنیامو ازت جدا کنم اما

هر جای نگا می کنم دارم

از تو خاطره اندازه دنیا

 

هر چی با خودم میجنگم انگاری

تصویرت برام پررنگ تر میشه

این رابطه به پایانش رسید اما

هر روز دلم برات تنگ تر میشه

♫♫♫

♫♫♫

نمیدونی چه جوری صبح کردم

بدون تو شبای بی چراغ و

دلم میخواست فراموشی بگیرم

شاید یادم بره این اتفاق و

هر راهی نمیشد امتحان کردم

دنیامو ازت جدا کنم اما

هر جای نگا می کنم دارم

از تو خاطره اندازه دنیا

هر چی با خودم میجنگم انگاری

تصویرت برام پررنگ تر میشه

این رابطه به پایانش رسید اما

هر روز دلم برات تنگ تر میشه

 

ترانه سرا : امیر علی بهادر

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 811
  • بازدید سال : 28,430
  • بازدید کلی : 368,619