loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 166 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ حسادت از مهدی یغمایی

ترانه ســُرا : علی بحرینی

[ آلبوم یه دنیا حرف ]

 

 

 

 

 

تو نسبت به من بی تفاوت شدی این از طرز ِ رفتار ِ تو روشن ِ
یه چیزی بگو ..
پس چرا ساکتی؟!
بگو این چه حسی ِ که با منه ؟!
بگو این چه حسی ِ که پیش ِ تو همین جوری گیجم تو ناباوری؟!
فقط خیره موندم به عکسهای ِ تو
قبول ِ تو خیلی ازم سرتری
.
قبول ِ برو ...
تا من عادت کنم
به عشق ِ جدیدت حسادت کنم
قبول ِ برو ...
تا من عادت کنم
به عشق ِ جدیدت حسادت کنم
.
.
.
تو حتی از احساس ِ من رد شدی ندیدی شب ِ تلخ و تاریکم و
نپرسیدی از حال ِ داغون ِ من
تو دوستم نداری
قبول ِ برووووووو ...
.قبول ِ برو ...
تا من عادت کنم
به عشق ِ جدیدت حسادت کنم
قبول ِ برو ...
تا من عادت کنم
به عشق ِ جدیدت حسادت کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 906
  • بازدید ماه : 906
  • بازدید سال : 28,525
  • بازدید کلی : 368,714