loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 487 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ خوشبختی از حمید عسکری

موزیک : حمید عسکری - تنظیم : کوشان حداد
میکس و مستر : آرش پاکزاد
ترانه ســُرا : علی بحرینی

 

 

 

 

 

 

متن آهنگ خوشبختی از حمید عسکری

موزیک : حمید عسکری - تنظیم : کوشان حداد
میکس و مستر : آرش پاکزاد
ترانه ســُرا : علی بحرینی

 

 

 

متن آهنگ خوشبختی

 

اگه تو نبودی من دلم و میدادم به کی؟!
اگه تو نبودی
بگو من میشدم عاشق ِ کی؟!
خوشبختی یعنی اینکه تو دست تو دست ِ من میزاری
دنیارو بی تو نمی خوام
بگو تو هم از دنیا بدون ِ من بیزاری
.
بیا بهم بگو که تو هم مث ِ من حس ِ منو داری و
من و تنها نمیزاری
منو دوست داری همونجوری که دوست دارم
بیا خودت ببین که بی تو پرم از روزای ِ تکراری و
باز گریه.و باز زاری
واسه هرکاری
تو نباشی کم میارم
.
.
.
اگه تو نبودی من دلم و میدادم به کی؟!
اگه تو نبودی
بگو من میشدم عاشق ِ کی؟!
خوشبختی یعنی اینکه تو دست تو دست ِ من میزاری
دنیارو بی تو نمی خوام
بگو تو هم از دنیا بدون ِ من بیزاری
.
بیا بهم بگو که تو هم مث ِ من حس ِ منو داری و
من و تنها نمیزاری
منو دوست داری همونجوری که دوست دارم
بیا خودت ببین که بی تو پرم از روزای ِ تکراری و
باز گریه و باز زاری
واسه هرکاری
تو نباشی کم میارم
تو نباشی کم میارم

تو نباشی کم میارم

 

 

 

 

 

 

دانلود آهنگ خوشبختی حمید عسکری

Mp3 320

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 28,479
  • بازدید کلی : 368,668