loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 325 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ همه چیزم تویی از رضا شیری

تنظیم، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
ترانه و آهنگ : امیر تتلو

تهیه شده در استودیو رضا شیری

 

 

 

 

 

متن آهنگ همه چیزم تویی از رضا شیری

تنظیم، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی
ترانه و آهنگ : امیر تتلو

تهیه شده در استودیو رضا شیری

 

 

 

متن آهنگ همه چیزم تویی

 


تو یادت رفته که ما دنبال ِ آرامش بودیم
چقدر آسون تو یادت رفت
هرچی دنبالش بودیم
تو چجور آدمی هستی که نمیشناسمت هیچوقت
تو چجوری قلبت این همه
دل ِ آدم و میشکست
.
بیا بچین حرف و کنار ِ هم یه راه ِ حل بگو به من که کنارتم
یه توجیحی کن یه بهونه
بگو با چشم ِ گریون هرشب بیادتم
بیا بچین حرف و کنار ِ هم یه راه ِ حل بگو به من که کنارتم
یه توجیحی کن یه بهونه
بگو با چشم ِ گریون هرشب بیادتم
.
.
.
واسه چی لج میکنی من که همه چیزم تویی
توی ِ دنیا بهترین
حسیکه فهمیدم تویی
واسه کی صفحه می.چینی منکه صاف و ساده ام
من که دائم سعی ــَم اینه
که بهت بها بدم
.
بیا بچین حرف و کنار ِ هم یه راه ِ حل بگو به من که کنارتم
یه توجیحی کن یه بهونه
بگو با چشم ِ گریون هرشب بیادتم
بیا بچین حرف و کنار ِ هم یه راه ِ حل بگو به من که کنارتم
یه توجیحی کن یه بهونه
بگو با چشم ِ گریون هرشب بیادتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 940
  • بازدید سال : 28,559
  • بازدید کلی : 368,748