loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 486 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

متن آهنگ روزای دور از تو از مهدی احمدوند

 تنظیم : مهدی احمدوند - آهنگساز : مهدی افشار
ترانه ســُرا : محمد ساسانی

 

 

 

 


متن آهنگ روزای دور از تو از مهدی احمدوند

 تنظیم : مهدی احمدوند - آهنگساز : مهدی افشار
ترانه ســُرا : محمد ساسانی

 

 

متن آهنگ روزای دور از تو

 

منو رد کن از این کابوس از این دنیای ِ بیهوده
از اینکه حس کنم هرکس
کنارم جای ِ تو بوده
خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایان ِ
مث ِ آرامشی هستم
که نزدیک ِ یه طوفان ِ
من از روزای ِ دور از تو از این تکرار بیزارم
بیزارم
من انقدر تو قفس بودم
که از دیوار بیزارم
می خوام گم شم تو رویایی که حس ِ بودنت باشه
تموم ِ عمر ِ من سرف ِ
تماشا کردنت باشه
.
.
.
منو این همه تنهایی که رو دوشم آواره
پیش ِ.من باش
قلب ِ من از نبودت بیزاره
منو این همه تنهایی که رو دوشم آواره
پیش ِ من باش
قلب ِ من از نبودت بیزاره
.
منو رد کن از این کابوس از این دنیای ِ بیهوده
از اینکه حس کنم هرکس
کنارم جای ِ تو بوده
خلاصم کن از این دوری که صبرم رو به پایان ِ
مث ِ آرامشی هستم
که نزدیک ِ یه طوفان ِ
.
.
.
 

 

 

 

دانلود آهنگ روزای ِ بعد از تو مهدی احمدوند

Mp3 320

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/06/04 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

متن تموم اهنگ های مهدی احمدوندو بذارید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 675
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 28,294
  • بازدید کلی : 368,483