loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 233 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

دانلود و متن آهنگ مجسم کن از امیر فرجام

ملودی : عرفان پورقوه - تنظیم : معین پورقوه - میکس و مستر : علی راد
ترانه ســُرا : فروزان احمدی

 

 

 


 

 

دانلود و متن آهنگ مجسم کن از امیر فرجام

ملودی : عرفان پورقوه - تنظیم : معین پورقوه - میکس و مستر : علی راد
ترانه ســُرا : فروزان احمدی


 

 

متن آهنگ مجسم کن

 

 

مجسم کن که این خونه بشه خالی از احساسم
بگیرم فاصله از تو
دیگه چشماتو نشناسم
مجسم کن یه روز دیگه نباشم عاشق چشمات
بگم دیوونگی بسه
بگم خسته ــَم از دنیات
مجسم کن که عکسهاتو برم یه لحظه بردارم
شاید قلب ِ تو لرزید
ندادیدیگه آزارم
مجسم کن روی ِ شونه ام تو اشکاتو نمی باری
شده این آرزوی ِ من
بگی تنهام نمیزاری
.
.
.
یکم فکر ِ دل ِ من باش که ساده رد میشی از روش
یه روزی.عاشقم بودی
پس اون دیوونگی هات کوش؟!
بگو جرم ِ منه عاشق بجز عشق ِ تو چی بوده؟!
نفسهای ِ تو با من که
میدونستی یکی بودی
نه میزاره دلم اینجا کنار ِ تو نباشم من
نه میزاره که آرامش کنارت
داشته باشم من
.
مجسم کن که این

 


 

دانلود آهنگ مجسم کن امیر فرجام 

Mp3 320

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 757
  • بازدید ماه : 757
  • بازدید سال : 28,376
  • بازدید کلی : 368,565