loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 197 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ مرد بی رویا از مرتضی سرمدی

موزیک و تنظیم  :مرتضی سرمدی
ترانه ســُرا : امید قرایی

 

متن آهنگ مرد بی رویا از مرتضی سرمدی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ مرد بی رویا

 

قسم میدم به روزامون ...
نرو نازم
نخواه بدشی
قسم میدم به آغوشم ..
قسم میدم که
راحت شی
تموم ِ آرزوم اینه
به آغوش ِ تو برگردم
تموم ِ حرف ِ تو اینه
که از دنیای ِ تو
تردم
با چشمای ِ خودم دیدم
بساط ِ رفتنت جوره
چقدر نزدیک ِ این حسم
که قلبت از دلم
دوره
نرو نازم
نخواه بدشی

متن آهنگ مرد بی رویا از مرتضی سرمدی

موزیک و تنظیم  :مرتضی سرمدی
ترانه ســُرا : امید قرایی

 

متن آهنگ مرد بی رویا از مرتضی سرمدی | WwW.BestBaz.IR

 


 

متن آهنگ مرد بی رویا

 

قسم میدم به روزامون ...
نرو نازم
نخواه بدشی
قسم میدم به آغوشم ..
قسم میدم که
راحت شی
تموم ِ آرزوم اینه
به آغوش ِ تو برگردم
تموم ِ حرف ِ تو اینه
که از دنیای ِ تو
تردم
با چشمای ِ خودم دیدم
بساط ِ رفتنت جوره
چقدر نزدیک ِ این حسم
که قلبت از دلم
دوره
نرو نازم
نخواه بدشی
.
.
با چشمای ِ خودم دیدم بساط ی رفتنت جوره
چقدر نزدیک ِ این حسم
که قلبت از دلم دوره
تو داری میری و خونه بدونه تو میمیره
جای ِ عکست روی ِ دیوار
غبار ِ.کهنه می شینه
دارم تدریجی میمرم تو این امروز ِ بی فردا
چه کابوس ِ سیاهی شد
مسیر ِ سبز ِ این رویا
.
.
.
از اول قصه این بوده که ما از هم جدا باشیم
فقط باهم نباشیم و
مهم نیست که کجا باشیم
از اول قصه این بوده که من تنهای ِ تنهاشم
شبیه ِ مرد ِ بی رویا
اسیر ِ درد و غمها شم
شبیه ِ مرد ِ بی رویا
اسیر ِ درد و غمها شم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 674
  • بازدید ماه : 674
  • بازدید سال : 28,293
  • بازدید کلی : 368,482