loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 204 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ بارونای پاییزی از علی ارشدی + دانلود آهنگ

پیانو : حمید احدی - میکس و مستر : سیاوش شکیبا
ترانه ســُرا : مرضیه فرمانی

 

متن آهنگ بارونای پاییزی از علی ارشدی | WwW.BestBaz.IR

 

 

متن آهنگ بارونای پاییزی

 

این روزا که تو کنارم نیستی این روزا که من واست دلواپسم
این تویی که بیقرارم نیستی
نیستی و فکر ِ و خیال ِ تو داره شب و روزام و به آتیش میکشه
عطر ِ تو که تویه خونه میپیچه
پای ِ خاطراتم و پیش میکشه

متن آهنگ بارونای پاییزی از علی ارشدی + دانلود آهنگ

پیانو : حمید احدی - میکس و مستر : سیاوش شکیبا
ترانه ســُرا : مرضیه فرمانی

 

متن آهنگ بارونای پاییزی از علی ارشدی | WwW.BestBaz.IR

 

 

متن آهنگ بارونای پاییزی

 

این روزا که تو کنارم نیستی این روزا که من واست دلواپسم
این تویی که بیقرارم نیستی
نیستی و فکر ِ و خیال ِ تو داره شب و روزام و به آتیش میکشه
عطر ِ تو که تویه خونه میپیچه
پای ِ خاطراتم و پیش میکشه
.
.
.
به دیوونه ها شباهت دارم که فقط تورو میبینم روبروم
اینکه یه روزی بگیری دستم و
شده این روزا تموم ِ آرزوم
نمیشه از همه ی ِ خاطره.هات بگذرم ساده فراموش کنم
تو خیال ِ من فقط سکوت کن
به صدای ِ نفسهات گوش کنم
به صدای ِ نفسهات گوش کنم
.
مثل ِ بارونای ِ پائیزی شدم
این روزا که تو
کنارم نیستی
این روزا که من واست دلواپسم
این تویی که
بیقرارم نیستی

 


 

دانلود آهنگ بارونای پاییزی از علی ارشدی :

Mp3 320.

Serv 1 :

Ali Arshadi - Baronaye Paiezi 320 -- [BestBaz.IR].Mp3

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 913
  • بازدید ماه : 913
  • بازدید سال : 28,532
  • بازدید کلی : 368,721