loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 300 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (1)

 

 

دانلود و متن آهنگ به همین زودی از سیروان خسروی

آهنگساز : امیر علی بهادری و زانیار خسروی - تنظیم : سیروان خسروی
ترانه ســُرا :  امیر علی بهادری و زانیار خسروی

 

 

 

 

 

 


آموزش برنامه نويسي اندرويد

 

 

دانلود و متن آهنگ به همین زودی از سیروان خسروی

آهنگساز : امیر علی بهادری و زانیار خسروی - تنظیم : سیروان خسروی
ترانه ســُرا :  امیر علی بهادری و زانیار خسروی

 

 

متن آهنگ به همین زودی

 

 

به همین زودی یکی اومد بجام دیگه به گوشت نمیرسه صدام
داری چشاتو می بندی روی ِ من
دلت نمی خواد دیگه کنار ِ تو بیام
معلوم ِ
بهش احساس پیدا کردی
معلوم ِ
نمی خوای پیشم برگردی
میدونم!
که منو بردی از یادت
میدونی!
هنوزم قلبم می خوادت
همیشه خنده هات یادمه جای ِ من کی باهات هم قدم ِ؟!
چی شده چی اومد به سرم؟!
نمی تونم تورو از یاد ببرم
.
.
.
بعد ِ من روزات چقدر خوب میگذره به خیالت اون از من عاشق تره
یه روزی تنها.رویای ِ تو بودم
حالا میبینم که نباشم بهتره
معلوم ِ
بهش احساس پیدا کردی
معلوم ِ
نمی خوای پیشم برگردی
تو دنیام
همه چی سرد و دلگیره
تو دنیات
همه چی خوب پیش میره
.
همیشه خنده هات یادمه جای ِ من کی باهات هم قدم ِ؟!
چی شده چی اومد به سرم؟!
نمی تونم تورو از یاد ببرم
هـــــــــــــــــِی
.
.
.
هـــــــــــــــــِی
.
.
 .

 

 


 

 

دانلود آهنگ به همین زودی سیروان خسروی با لینک مستقیم :

Mp3 320

 

 

 

 



آموزش برنامه نويسي اندرويد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ............... در تاریخ 1392/09/13 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

بلد نیستی سایتتو جمع کن شکلک
پاسخ : لال شو لطفا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 666
  • بازدید ماه : 666
  • بازدید سال : 28,285
  • بازدید کلی : 368,474