loading...
مرجع متن اهنگ,عكس,آهنگ پيشواز,ترول
آخرین ارسال های انجمن
احسان بازدید : 134 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

♫♫♫

مگه با بودن من

غم رو دلت جون میگیره

میمیرم که تا ابد

قلب تو اروم بگیره

اگه با خوندن من

حال تو ویرونه میشه

میرم اما میدونم

دل بی تو دیونه میشه

فکر نکن که بی کسم

خدا به دادم میرسه

کوه به کوه نمیرسه

آدم به آدم میرسه

♫♫♫

مرحمی از شب چشمات

واسه دردم نداری

خورشیدی و خبر از دنیا سردم نداری

هر چی که درد منه باشه الهی خوشی تو

من که قربونی شدم تو جمگ عاشق کشیتون

فکر نکن که بی کسم

خدا به دادم میرسه

کوه به کوه نمیرسه

آدم به آدم میرسه

♫♫♫♫♫♫

مگه با بودن من

غم رو دلت جون میگیره

میمیرم که تا ابد

قلب تو اروم بگیره

اگه با خوندن من

حال تو ویرونه میشه

میرم اما میدونم

دل بی تو دیونه میشه

فکر نکن که بی کسم

خدا به دادم میرسه

کوه به کوه نمیرسه

آدم به آدم میرسه

♫♫♫

مرحمی از شب چشمات

واسه دردم نداری

خورشیدی و خبر از دنیا سردم نداری

هر چی که درد منه باشه الهی خوشی تو

من که قربونی شدم تو جمگ عاشق کشیتون

فکر نکن که بی کسم

خدا به دادم میرسه

کوه به کوه نمیرسه

آدم به آدم میرسه

♫♫♫

برچسب ها حامد حاكان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 119
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 820
  • بازدید ماه : 820
  • بازدید سال : 28,439
  • بازدید کلی : 368,628